onsdag den 22. maj 2013

4. juni 2010: Løbende igen på lavt blus

Et gammelt blogindlæg igen...


Jeg mærker stadig min læg desværre - men er så småt igang med løbet igen. I dag har jeg nydt sommervejret med en løbetur på 3 x 1½ km. Ikke langt, men i det mindste dejligt at komme afsted, selvom det så kun er en kort tur. Jeg har vovet at melde mig til Danmarksstafet i Næstved i næste weekend - men har meldt ud at det er på nedsat blus i forhold til hvad jeg plejer at løbe, så mon ikke det går? Tænk hvor bliver man bare afhængig af sine lange ture - jeg savner det bare helt vildt!! Cyklen kan ikke rigtig få den samme følelse af velvære frem, selvom det da er lidt erstatning her i skadesperioden.
Nå Kbh marathon fik jeg jo så oplevet fra tilskuersiden, og det var absolut en fornøjelse. Ruten er jo god i forhold til at følge løberne flere steder undervejs. Min mand havde en god debut på marathon, han var meget træt til sidst men gennemførte på under 4 timer - og nåede dermed sit mål.
Nu håber jeg bare at komme godt igang med at løbe igen uden mere bøvl med min læg, og så kan jeg måske begynde at kigge efter et interessant løb i efteråret. For formen/udholdenheden er vel ikke helt væk efter knap en måneds næsten løbepause - i dag føltes benene ihvertfald lette... Nå vi må se ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar