mandag den 13. maj 2013

25. april 2010: BT halvmarathon

Et gammelt blogindlæg mere...

Det er efterhånden nogle år siden jeg har løbet BT halvmarathon sidst, for de senere år har jeg kun været i form til den korte distance på denne årstid. Men i dag skulle det så være. Vejret var jo smukt solskin - de kan altså bare det med at bestille godt vejr til BT halvmarathon. Benene havde det godt under hele løbet og på intet tidspunkt følte jeg mig træt, så en super oplevelse. Da jeg nåede op i nærheden af stadion så jeg at jeg lå tæt på at komme under 2 timer, så satte lige en smule mere fart på. Min tid blev dermed 1:59:48 og den bedste endnu i år - super. Nu har jeg så endelig fået taget mig sammen til at få tilmeldt mig Københavns marathon her den 23. maj - det bliver rigtig spændende at prøve og løbe en hel marathon. Næste weekend venter den sidste tur over 30 km - jeg har målt en god rute op på 33 km, og herefter er det så nedtrapning frem til den store dag. Dog har jeg lige en halvmarathon i Jylland den 13. maj, men det bliver bare et stille og roligt løb for mit vedkommende - og min søsters debut på halvmarathon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar