tirsdag den 21. maj 2013

21. maj 2010: Marathon bliver det så ikke nu

Endnu et gammelt blogindlæg...


Desværre har min læg drillet mere end godt er og jeg har nu holdt godt en uges pause efter en mislykket løbetur på bare 5 km. Lægmusklen krampede helt sammen og det var en pine at gå de sidste km hjem. Det satte sine spor og mit håb for Københavns marathon brast. Nu har jeg i dag været ude på en lille løbetur på 3 km og det er gået ok, men kan mærkes en smule i læggen - så jeg skal absolut passe på.
Jeg har fundet nogle genoptræningsøvelser på nettet som jeg laver hver dag - og så må jeg jo langsomt genopbygge mit løb igen efterhånden som kroppen er klar igen. Jeg løber med kompressionsløbestrømper (som en foreslog i kommentar til mit sidste blog-indlæg) og har gjort det nogle måneder.
Nå men jeg skal nok få løbet en marathon på et tidspunkt, det bliver bare ikke lige nu. I stedet må jeg heppe på min mand, som løber sin første marathon i København på søndag - og prøve ikke at dvæle for meget ved at jeg også burde have løbet og kæmpet sammen med alle de andre løbere.
God pinse til alle jer løbere og skønt at der er noget mere aktivitet i bloggene nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar