fredag den 24. maj 2013

14. juni 2010: Danmarksstafet

Et gammelt blogindlæg igen...


I går havde jeg jo vovet at melde mig til Danmarksstafetten i Næstved. Vejret var fint, lidt blæsende og overskyet men med sol indimellem. Vores lille klub stillede med 4 hold og jeg skulle løbe som første løber på vores mixhold. Jeg havde plan om at starte med ca. 5:30 pr. km og så sætte farten ned hvis min læg begyndte at drille. Lidt problemer fik jeg...men det var ikke med læggen, næh nærmere kondien - pyha. Det har sørme taget noget på kondien at løbe sporadisk og langsommere i næsten 1½ måned. Nå men jeg pressede alligevel på med tungen ud af halsen og nød at læggen ikke gav lyd fra sig. Forpustet og glad nåede jeg i mål på 26:18 og det er jeg rigtig godt tilfreds med. Vores hold blev nr. 13 i mixrækken. Ellers fik jeg rigtig hyggesnakket med de andre løbere, der er bare en superstemning til Danmarksstafetten!
Den kommende uge er planen:
tirsdag en rolig 5 km
torsdag 8 km med lidt fartleg
søndag 10 km motionsløb (dog med lidt ro på tempoet - jeg tør ikke give los på så lang en tur endnu)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar