torsdag den 23. maj 2013

10. juni 2010: Sprudler af løbeenergi

Et gammelt indlæg mere...


Det går fremad. I dag blev det til en tur på næsten 8 km - så nu begynder det da at ligne lidt. Jeg kan mærke at udholdenheden ikke er gået helt tabt på den seneste måned med meget sporadisk løb, for i dag kom jeg ind i et godt tråd og følte bare jeg kunne blive ved og ved. Læggen får dog den der uspecifikke træthedsfølelse sidst på turen, og jeg tolker det som at jeg stadig skal stoppe mens legen er god... Der er lige godt 14 uger til H.C Andersen marathon i Odense - og det kunne måske blive det løb der kommer i fokus, hvis den gode udvikling i forhold til lægskaden fortsætter. 
Min løbetur i dag var iøvrigt fuldstændig himmelsk trods småregn og blæst - utroligt hvad løbeabstinenser kan gøre... På søndag skal jeg deltage i Danmarksstafet sammen med løbeklubben, det bliver hyggeligt - men jeg må hellere stadig holde tempoet nede så ikke jeg provokerer min læg...
Løbehilsner Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar