tirsdag den 23. april 2013

Super skøn løbetur

Nu hvor jeg har været mere eller mindre skadet i mere end et år, så er der nogle løberuter som jeg har forsømt rigtig længe. 

Det skønne næsten vindstille vejr i går udnyttede jeg til at komme en tur ud i Fårebakkerne og ad Mogenstrup ås mod Næstved. Kondien er ikke helt til at klare bakkerne i løb, men det gjorde nu ikke så meget. Jeg nød min tur i fulde drag og fik også tid til at tage nogle billeder.
Udsigt oppe fra fårebakkerne ved skiliften
Endnu et billede fra liften tilbage fra hvor jeg kom delvist i løb :-)
  Undervejs på turen fik jeg også lige tid til at besøge en geocache og droppe et par TB´er. Vil du vide mere om geocaching, så kig på www.geocaching.com
Og her skulle jeg så nedad - der var lige lidt stejlere end jeg huskede.
 
Samme bakke nedefra

 
Ja her er bakker nok for dem der er til det :-)

  7 km blev det til og hvor er det skønt at benene har det godt og foråret er godt på vej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar