lørdag den 20. april 2013

Løbeturen som nær var aflyst

Endelig hjemme omkring kl 18 efter en lang dag på arbejde og besøg hos svigermor. Burde egentlig tage mig sammen til at løbe en tur, for udskød det fra i går til i dag pga. blæsten. Men men det er bare ikke lige lysten der driver mig ud i løbeskoene. Solen skinner dog og det taler jo for at komme afsted... Men uhh hvor jeg bare ikke gider...

Heldigvis vinder løbeskoene i dag og kort efter lunter jeg ud af indkørslen og afsted på de planlagte 5 km. Lysten til at løbe indfinder sig hurtigt og herefter er resten af turen bare skøn - faktisk overvejer jeg at udvide turen lidt, men igen vinder fornuften - benene er ikke klar til for meget endnu. Vel hjemme må jeg bare sande at løbeturen har været en energiindsprøjtning og fatter slet ikke at jeg var lige ved at droppe turen? Håber fornuften også får mig afsted på tre løbeture i næste uge :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar