onsdag den 10. april 2013

Efter influenza løbetur

I går var jeg ude på årets første tur på raceren, men føj hvor det blæste. Det var med tungen lige i munden når det var sidevind, og farten svingede mellem 13-47 km/t alt efter vind og bakker... Nå efter 14 dage med influenza kan man ikke forvente det vilde!! Godt 20 km pg så var jeg flad... Det kan vist godt forbedres en del.

I dag var det så en tur i løbeskoene der ventede. Stadig meget vind og pivende koldt. Efter ca 1,5 km drillede begge knæ, så jeg vendte om og løb hjem igen. Da først jeg var blevet rigtig varm var der dog ikke noget med mine knæ, men det er nok godt alligevel at stoppe mens legen er god - det er trods alt næsten 1 mdr siden sidste løbetur... 

1 kommentar:

  1. Vejret har været brutalt de sidste par dage, koldt og så meget vind. Så det er vist meget godt, at du giver dig selv lov til ikke at yde max. efter dine influenza-uger. :-)
    Din krop skal jo lige op i gear igen. :-)
    God fornøjelse til de næste ture på cykel og i løbeskoene! Du er i gang! :-)

    SvarSlet