lørdag den 5. februar 2011

Arbejdet fylder



Det er ikke altid let at planlægge - og arbejdet har sørme fyldt min tid godt her de sidste dage. Nå torsdag var jo planlagt løbedag med 12 km, og selvom jeg kom sent hjem fra arbejde, så smuttede jeg afsted i tusmørket. Benene føltes stadig tunge - absolut intet let over mit løb, men 11,7 km fik jeg da klaret. Yes så mangler kun en 17 km tur søndag.

Søndag var jo planlagt til at være fridag, men men nu er jeg så lige kaldt på arbejde. Planen er dog stadig at jeg naturligvis løber min tur efter arbejde. Så må vi se om benene er friske nok til at de 11 km af turen kommer til at foregå i marathontempo som jeg gerne skulle. 
Næste uge er jeg så heldig at have et par feriedage - så der bliver det lettere at få løbet passet ind i de lyse dagtimer - skønt.

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte
    Jeg synes godt nok, at du er sej. Alt det arbejde stjæler for meget af vores fritid;-)
    Løber du efter et træningsprogram. Jeg har en til ½ marathon liggende, men på nuværende tidspunkt er jeg ikke godt nok i form til at kunne starte på det.Kan du have en god tur i dag søndag.

    SvarSlet
  3. Det er godt, at du holder dig løbende. Nu hvor vi andre er lidt vingeskudt af den ene eller den anden grund. :-)
    Knus Katrine

    SvarSlet
  4. Godt du er i gang og kender alt for godt følelsen af at arbejdet kan være en slags hindring for træningen!!
    Håber selv på at komme godt i gang nu :-) Har jo ligesom et mål - der virkelig betyder noget for mig!

    SvarSlet
  5. Jeg har det tit sådan, at når arbejdet fylder meget og stjæler min tid, overlever jeg på løbeturene. Løbeturene bringer lidt ekstra energi ind i det hele. Men jeg behøver heller ikke planlægge så meget :)

    SvarSlet