lørdag den 23. februar 2013

Og hvad blev der af løbet

På løbefronten har der længe hersket stilhed her på bloggen - og ja det er jo fordi der ikke rigtig er noget at blogge om. Jeg løber IKKE. Og det er ikke fordi jeg ikke gider, nej!! Men det pokkers knæ kunne åbenbart ikke holde til at jeg satte en smule tempo på mit løb...

Så der er igen pause...

Men derfor er træningen ikke sat på standby. Jeg spinner i FitnessWorld, og det kan da forbrænde noget af min indestængte energi - men det er jo altså ikke løb. Knæet kan klare spinningen når bare jeg ikke kører med alt for tung belastning, så det går da.

Planen er dog at jeg for gud ved hvilken gang igen starter mega-langsomt op på løb, når sne og is har forladt grusvejene i vores område. Til sommer skal vi nemlig igen besøge Ledro-søen i Italien, og det vil være ret surt hvis jeg ikke kan løbe de skønne 8 km rundt om den nogle gange om ugen. Så håbet er lysegrønt. Men for p..... hvor jeg dog bare gerne ville have en løbesæson uden skader - jeg savner min lange ture.

Nu er der efterhånden kun 1 måned til cykelsæsonen starter og så må jeg jo tage til takke med det som primær motionsform - så bloggen skal måske omdøbes til Cykelmyggen, læsehesten og løbewannabee....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar