mandag den 21. marts 2011

Tiden flyver bare afsted.

Endnu en løbeuge er forbi og her blev det til 41 km, mest i roligt tempo. Benene har det rimelig godt, kun lidt knagen i et knæ pga. en forvridning på en gåtur for snart en uge siden, men uden gene for mit løb heldigvis. Denne uge byder på 70 km løb afsluttet med en 10 km konkurrence. 
Der foregår rigtig mange ting i min hverdag lige for tiden, så jeg må nedprioritere blog, blog besøg og så meget andet - for selve løbet skal der bare være plads til. Men nu ved I at der i en periode kan være lidt stille fra min side af ;-) og jeg vender "frygteligt" tilbage når tiden er til det.


4 kommentarer:

  1. Spændende, med en konkurrence....

    Håber du indfrier dine egne mål...

    SvarSlet
  2. Hej Gitte

    Kan du løfte sløret for hvordan dit løbeprogram ser ud? :-) Det lyder spændende. Glæder mig til at høre status for din 10K.

    vh Kristine

    SvarSlet
  3. Sådan er det jo for os alle en gang i mellem - vi er her stadig når du får tid!
    Knus Kirsten

    SvarSlet
  4. Ugen før var over 80 km. Tager du halvdelen af distancen når du holder restitution i en uge?

    Det er okay, du ikke opdaterer i ugens løb; men vi vil have en fyldig rapport fra konkurrencen :-)

    God vind på søndag.

    SvarSlet