lørdag den 10. december 2016

Jeanett Veronika Hindberg: PS. Trænger til flødeskum (og diller)



Da jeg i en periode læste nogle af Bitterfissen Bethanys blogindlæg og morede mig rimelig godt over nogle af indlæggene, tænkte jeg at denne bog kunne bruges som tidsfordriv når jeg kørte bil (lydbog fra e-reolen). Sproget var som forventet rimeligt simpelt og sommetider så det grænser til det irriterende. Måske der bare er forskel på at lytte til det og at læse det og måske filtrere noget af det. 
Handlingen er ret stillestående for ikke at sige næsten ikke eksisterende. Bogen kan vel nærmest beskrives som en dagbog fra en panik-alder kvinde der savner sin ungdom, hader sin krop som ældes hurtigere end hendes indre osv. Jeg havde forventet en bog jeg kunne grine af, men synes mest af alt at den var uinteressant. Den kører simpelthen bare for meget i tomgang i elendighed og selvmedlidenhed. Jeg manglede den skarphed og humor som var i de af Bitterfissen Bethanys blogindlæg jeg læste. 
Pyt bogen blev hørt fordi jeg ikke lige havde tid til at lede efter andet på e-reolen der var værd at bruge tid på - men jeg kaster mig ikke over flere bøger fra denne "forfatter".

Vurdering: 2/5 @@

Ingen kommentarer:

Send en kommentar