fredag den 8. august 2014

Cykling på arbejde snart slut for i år

Et tidligt morgen billede hvor solen så småt titter frem
Jeg har 24 km på arbejde og i flere år har jeg syntes at det var for langt at cykle, men sådan kan ting jo ændre sig. I år har jeg derfor cyklet på arbejde når vejret har været til det og jeg er blevet rigtig glad for min tur både før og efter arbejde. Dog skal jeg rimelig tidligt op for at cykle, ca. kl. 5 - og det er ikke altid det er lige motiverende ;-) Men jeg nyder at se naturen vågne på min tidlige tur, når først jeg er kommet op. Der er et liv af harer og rådyr så det er en fryd at se på. Men som det kan ses på billedet her foroven, så er det så småt ved at være så som så med dagslyset om morgenen når jeg skal afsted - så lige om kort tid sidder jeg igen i bilen på vej frem og tilbage...
På vej hjem i dejligt solskin


Og udsigt til den anden side

Ingen kommentarer:

Send en kommentar