lørdag den 31. august 2013

DHL stafet


I går deltog jeg i DHL-stafetten i København sammen med et par af mine kollegaer. Tænk sig nu har vi haft tørvejr og tørkelignende tilstande i Danmark i evigheder og hvad sker der så lige den dag vi skal til stafet?? Regnen begyndte at sile ned lige inden vi startede i sidste startgruppe!! Hmm!! Gennemblødt bare af at skulle finde fra start og over til Region Sjællands telt på plads 38 - ja ja en god start. Nå pyt - lidt vand kan jo ikke pille det gode humør væk fra ukuelige løbere...
Da jeg startede var det dog tørvejr, jeg lagde stille og roligt ud, for jeg har haft lidt bøvl med mit knæ først på måneden. Da jeg var halvvejs satte jeg dog lige lidt mere tempo på og sluttede i ca. 29:30. Det er nu ufattelig hyggeligt at løbe DHL, der er en fantastisk stemning og bortset fra grill osen, som er en pine, så er det et skønt arrangement. Vi sluttede med rigtig lækker mad - tak region Sjælland - og trætte afsted med bussen hjemad kl. 22.30. 

August har været en ok løbemåned, dog med næsten en uges pause pga. overbelastet knæ. Alligevel er det blevet til 92 km, så det er ok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar