fredag den 28. juni 2013

Danmarksstafet og status på løb

Jeg er næsten i mål :-)

Det er længe siden jeg har skrevet om mit løb, og det er faktisk ikke fordi det er gået dårligt - det går bare så utrolig langsomt fremad... Jeg løber stadig primært med gåpauser indlagt, det er mest skånsomt for mine knæ og den måde jeg bedst kan få distancen op i noget der passer mig. I dag nåede jeg en lille sejr - første måned med over 100 km i løbeskoene, det er faktisk over 1½ år siden det er sket sidst. Så ja fokus er stadig at holde skaderne fra døren. 

Trods ringe løbeform og manglende km i benene uden indlagte pauser vovede jeg, at tilmelde mig Danmarksstafetten i juni sammen med løbeklubben. Det var en skøn dag, jeg løb hele vejen men uden at presse tempoet alt for meget. De 5 km blev løbet på 30 min, det er jeg tilfreds med. Det var dejligt at mærke stemningen til et løb igen. 

Løbeplaner? Jeg tør ikke rigtig det helt store endnu. Har et lille håb om en langsom halvmarathon i Hvalsø til september - men er meget usikker på om jeg når det. Men indtil formen vender tilbage så nyder jeg bare at kunne løbe igen, for det er da bare så fantastisk. 

Mens egne løberesultater lader noget tilbage at ønske, så glæder jeg mig utroligt på Annette Fredskovs vegne. Denne fantastiske kvinde nærmer sig mål på sit år med 1 marathon dagligt. Det er imponerende!!! Se hendes bedrifter her Jeg møder ofte deltagere fra Fredskov marathon når jeg cykler en tur til Næstved - ret hyggeligt med et lokalt marathon sådan på hverdagsbasis :-).  

2 kommentarer:

  1. Hej Gitte.

    Det er svært at læse din blog når tekstfarve og baggrund begge er meget blå.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har hørt fra andre at der er opstået et problem med korrekt visning for dem som bruger Internet Explorer som browser, da det her vises direkte på min baggrund. Jeg ved dog ikke hvordan jeg skal rette i noget som jeg ikke selv kan se resultatet af, men ser lige om jeg kan få adgang til en computer med IE på et tidspunkt. Indtil da kan du markere den tekst du skal læse hvis baggrund og tekst falder for meget sammen - det gør det muligt at læse det alligevel :-)

      Slet