lørdag den 9. marts 2013

På prøve som løber - igen, igen, igen

Denne skønne blæsevejrstegning er lånt her http://www.amkjaergaard.dk/index.php?id=68
Jeg har nu været ude og løbe 3 gange den sidste uges tid - det er helt vildt som jeg nyder mine småture. Blæsevejret plejer jeg at hade, men ikke nu - pyt tænker jeg bare og nyder følelsen af at løbe. 

Eftersom benene slet ikke har klaget til spinning - heller ikke ved kørsel med høj belastning, så tænkte jeg at nu måtte det være tid til at prøve en lille løbetur. Såå 2 småture af godt 2 km med en fridag imellem og så en 5 km tur - åhh det var pragtfuldt. Ganske langsomt tempo og med lidt gåpauser indimellem, men pyt - jeg løber :-)

Benene har det godt, og nu glæder jeg mig bare til i morgen når jeg kan begive mig afsted på 4. løbetur. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar