fredag den 7. september 2012

Sniger mig ind på løberlivet igen :-)

Ganske langsomt går det fremad med mit løb - nu nærmer hver tur sig 5 km. Jeg veksler dog stadig mellem at gå og løbe. Benene har det ok, de brokker sig lidt indimellem men det er kun kortvarigt.

Nå men der må stadig noget motion ved siden af løbet, og i går fik min søster og jeg så endelig tid til en tur af "Fodsporet". Den gamle jernbane mellem Næstved og Slagelse som er indviet som asfalteret natursti sidste efterår. Vi havde en ret god modvind mod Slagelse og måtte vende et stykke udenfor byen, da vi mødte nedenstående skilt om vejarbejde og omkørsel. Vi blæste næsten hjem igen og sluttede med lidt over 60 km ialt. Dejlig tur.

2 kommentarer:

  1. Hej Gitte, det er aldrig for sent og lave et comeback.. Og jeg synes de 5 kilometer er en rigtig fint start. :-)

    Har jeg haft pauser mellem mine løb, så plejer jeg max. at tilføje 10% af forrige længde. Og så kommer det hele stille og roligt. :-)

    God vind med kilometerne.

    Mvh Henrik - http://www.projektmotion.dk/

    SvarSlet
  2. Godt at læse, at du langsomt er ved at komme igen. De skadesperioder er jo virkelig trælse...
    Held og lykke :-)

    SvarSlet