søndag den 10. april 2011

Fællesløbetur i skønt vejr

Mine "medløbere" fra Mogenstrup LMK på dagens løbetur
I dag havde vi inviteret vores løbeklub på fællesløbetur i vores nærområde. Desværre var der på sådan en flot søndag mange som havde andre planer, men et par stykker blev vi da :-). 

Vejret var super, sol og kun lidt vind. De fleste af os endte i korte ærmer på sidste halvdel af turen. Billedet er taget på en del af dagens rute som følger  Sjællandsleden Her på den sidste del af den etape som går fra Basnæs og til Køng overdrev, her med udsigt over Dybsø fjord. Vi løb dog mod Køng og fortsatte gennem Køng mose på stier som er en del af "Fjord til fjord" stisystemet. Efter 20 km var vi vel hjemme igen, nogle mere trætte end andre;-). Dette blev så slutningen på en rolig løbeuge med kun 45 km. Næste uge bliver også kun 45 km, men her kommer der mere tempo på igen. Derefter venter 3 uger i løbehelvede med henholdsvis 80km, 90 km og 100 km...... Det er godtnok mange km, men hvis benene vil så gør jeg jo som træner Kjetil siger ;-)

2 kommentarer:

  1. Det må være rart at have nogen at løbe med, specielt i en alder hvor man kan være med. De løber måske heller ikke i et ubærligt tempo hvor det er helt håbløst at følge med....
    Kan blive helt misundelig over de korte ærmer, men heldigvis er vi godt på vej heroppe.
    Knus og hav en god uge.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte

    Hvor er det dejligt at se, at du er rigtig godt ovre din skade og i gang efter planen. Her går det nogenlunde - jeg skal løbe mit allerførste motionsløb den 30. april, 8,2 km. Jeg får trænet for lidt, hvilket vil sige to gange om ugen. I dag har jeg løbet 6,5 km, og jeg håber, at det er godt nok til at nå op på distancen om to uger.

    Jeg husker, at du på et tidspunkt blev dårlig efter træning. Jeg har oplevet det samme et par gange - efter en halv times tid har jeg fået kvalme og hovedpine, og det handler slet ikke om blodsukker. Hvad gjorde du for at komme over det igen?

    Kunne være hyggeligt, hvis du har lyst til at fortælle, hvordan det ellers går - du er velkommen til evt. at maile på tine snabela tsktsk punktum dk

    kh Tine K

    SvarSlet