tirsdag den 30. juli 2013

Juli - en helt ok løbemåned

Jeg nyder virkelig mit løb lige for tiden - ikke fordi det går stærkt eller er specielt langt - men bare fordi jeg kan!!! Der er nu noget helt specielt ved at opleve sommeren fra en løbers perspektiv, eller også er det bare fordi jeg har haft en så lang skadespause... Jeg nyder at løbe i varmen, også de dage hvor det er varmest, det er skønt ikke at skulle tænke på alle de lag løbetøj som jo desværre er nødvendigt i rigtig mange måneder her i lille DK. 

Juli måned gav ellers lige en forskrækkelse midtvejs, for knæet begyndte igen at skabe sig. Det fik en uge med kun en kort løbetur, og så gik det fint igen. Trods denne lille pause ender månedens km-tal i løbesko alligevel omkring 130 km. Det er jeg bare super godt tilfreds med. Men stadig klarer jeg mig uden nogen faste løbeplaner - de kan tidsnok komme...

1 kommentar:

  1. Dejligt at læse at du er løbende. Med en enkelt lille forskrækkelse.Det er hårdt, når man først har været så skadet, at man er bange for, at man aldrig kommer til at løbe igen. Andet end i ly for regnen eller efter toget. ;-)
    God vind og fortsat skadesfrihed til dig. :-)

    SvarSlet