torsdag den 13. december 2012

Yaktrax uheld

Så gik den ikke længere, nu måtte jeg afsted på en løbetur. Men selvom vejene er rimelig farbare uden sne og is, så er det jo en helt anden sag med grusveje og stier.. Altså fandt jeg mine yaktrax frem og da jeg lige skulle rette dem til på skoene inden jeg skulle afsted, så fik jeg trådt ud på vores klinkegulv - det skal man være forsigtig med når der er yaktrax på skoene siger jeg bare. Foden gled væk under mig og jeg satte mig lige på rø... Lige ved siden af hundens vandskål - hold op hvor jeg grinede... Nå ingen skade sket, så afsted på løbeturen og forhåbentlig på mere sikre ben. Det var en smuk tur - langsom pga sneen, men med yaktrax stod jeg fint fast. Sneen er bare temmelig ujævn at løbe i nu, nogen steder er den blød og andre steder meget hård - så man skal passe lidt på ikke at vrikke om... Turen gik dog fint uden nogen uheld. Desværre lover de regn i weekenden, så det er ikke sikkert at det bliver til flere ture i sneen i denne omgang - derfor skal i også have nogle billeder fra dagens tur:-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar