søndag den 4. december 2011

Skal, skal ikke - SKAL

Sådan en udsigt giver ikke den stor lyst til at løbe...
Lørdag var det planen at ugens 3. løbetur skulle løbes. Men, men puh hvor det bare blæste og regnede. Det var ikke lysten der drev mig i løbetøjet denne dag. Nødruten er dog genindført. Ugens antal ture skal løbes, men det er ok at nøjes med nødruten på lige under 1 km. Så i tøjet kom jeg og afsted ud på nødruten - og som tilsigtet blev det jo til lidt mere :-). Da jeg kom over i grusgraven havde de rettet vejene af og det gjorde at nogle steder sank jeg godt ned i ca. 5-10 cm mudder - men jeg var våd og beskidt i forvejen, så det gjorde ikke så meget. Efter godt 5 km var jeg hjemme igen og glad for at jeg trods alt kom i skoene og ud på en lille tur. 
Det kniber lidt at få gjort nok ved løbet lige for tiden, så jeg er begyndt at spinne igen. Efter 2 års pause var det også en udsøgt fornøjelse at trampe godt i pedalerne til høj musik og svede tran i en time med en god instruktør. Det skal absolut gøres noget mere i den kommende tid - så er samvittigheden heller ikke så sort over de kun korte ture i løbeskoene.

1 kommentar:

  1. Det er vigtigt at have en nødrute og lidt har så sandelig også sin ret!!
    Flot at du overkom og alligevel kom ud!
    Knus Kirsten

    SvarSlet