torsdag den 22. december 2011

Når 10 km er en sejr

10 km = en sejr



 I denne juletid skal der motion til - og det er heller ikke noget problem. Jeg spinner en del og styrketræner også på hold. Men løbet.... det halter lidt. Derfor var det også skønt den anden dag, da jeg med overskud løb en tur på 10 km!! Det er bare super længe siden at jeg har løbet så langt, så måske det nu lysner lidt forude sammen med at de lysere dage er på vej? 


På løbeturen var jeg kommet afsted i mine gamle løbesko, som egentlig skulle være sat på pension. Sjovt nok har jeg altid lidt svært ved at "sige farvel" til et par løbesko når de er slidte. Lige netop disse sko "bar mig" gennem min første marathon - og mange af træningsturene op til. Mine skinneben kunne dog godt mærke at de sko ikke bør benyttes til løb mere og mon ikke det blev sidste løbetur de var med på? Det tror jeg :-)...måske nok....

3 kommentarer:

  1. Hejsa

    Det med at det er svært at sige farvel til de gamle sko, kender jeg alt til.. Som regel bliver de så til mine gå-tur sko, og når de så slet ikke kan mere, må jeg jo (næsten med tåre i øjnene) sige endegyldigt farvel til dem :)

    Hav en dejlig jul

    Hilsen Louise

    SvarSlet
  2. Jeg tror nu at din form sidder et eller andet sted og når du spinner osv så vil du hurtigt komme ind i løbetræningen igen. Så fortvivl ikke!
    De gamle løbesko har da sentimental værdi - jeg har mine første sko stående endnu - med huller i overdelen og ubrugelige - men et symbol på at jeg sled et par løbesko op, til trods for at jeg aldrig ville have troet at jeg overhovedet kunne løbe....

    SvarSlet
  3. Løbetræningen skal nok komme igen, og formen er der bare rolig. Ingen grund til panik...:-)
    Uha de gamle sko ja de er jo gode minder osv...
    Ønsker dig og dine en glædelig jul og godt nytår.
    Knus

    SvarSlet