lørdag den 27. september 2014

Så blev der bestilt en flot gul Rynkebycykel

I onsdags var jeg så til infomøde og der skulle også måles op til cykel. Som noget af det første møder jeg en "gammel" løbeveninde som jeg ikke har haft kontakt med nogle år - hun skal sørme også cykle med til sommer. Fantastisk overraskelse!

Så til cykelopmåling. Hold da op hvor er det svært at mærke på forholdsvis kort tid om det er den ene eller anden str. cykel man skal have. Efter deres opmåling skal jeg have en str. 48, altså den mindste af carbon modellerne - det tænkte jeg lidt over, da jeg tror den jeg har er str. 52. Jeg prøvede også en str. 51, men valgte at lytte til hvad Bianchi manden anbefalede. Der er længe til april hvor vi kan forvente at have fået vores cykler. 

Til mødet skulle vi selv præsentere os for de andre på den måde at man fik 2 min sammen og havde 1 min hver til at fortælle. Hold da op det minut gik hurtigt og med mange af deltagerene kunne jeg let have brugt meget længere tid. Vi nåede kun at snakke med ca. halvdelen af de andre deltagere, men vi skal jo nok nå at lære hinanden at kende -ingen tvivl om det. 

Vi blev også oprettet på deres intranet, og det har jeg udforsket lidt allerede. Der ligger rigtig meget info og i dag poppede der en invitation op om at cykle en tur sammen i morgen - spændende at se hvor mange der kommer. Ellers skal vi i starten af Nov til tøjopmåling og have bestilt vores flotte gule cykeltøj. Der bliver også fælles spinningstimer hele vinteren 2 gange ugentligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar