onsdag den 17. september 2014

Jeg kom med på Team Rynkeby Næstved 2015

Feriehygge Nesebar, Bulgarien lige inden min tlf ringede :-)
Vi har lige været afsted på ferie på Sunny Beach i Bulgarien. En af dagene var det lidt overskyet og derfor gik vi til Nesebar og hyggede os lidt med at kigge på den gamle by. Inden vi vendte snuden hjemad gik vi lige ind på en af de utallige barer og skulle have en øl. 
På billedet ovenfor er jeg stadig uvidende om at min mobil kort efter ringede og det var Flemming fra TR-Næstved som fortalte at jeg er med på holdet. 
Jubii det bliver så spændende og der skal nok komme meget mere om det her på bloggen. 

Vi skal til møde her den 24. september, hvor der skal tages mål til vores nye Bianchi cykler og hvor vi som deltagere skal mødes allesammen. Desuden får vi nok også en masse information. 

2 kommentarer:

  1. Sunny Beach.... er det ikke der, hvor danske teenagere tager på drukferie? :-p

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo da, men nu var det jo september måned så de fordrukne teenagere skulle jo gerne være i skole ;-). Det var en god blanding af alle aldersgrupper nu og der var ikke fyldt med fulde unge som der sikkert er i juli måned.

      Slet