onsdag den 30. oktober 2013

Kan du la´ vær´?

Som så mange andre har jeg ligget underdrejet den sidste tid med feber,snot osv. Men trods det så kommer rastløsheden og trangen til en god løbetur - kan du lade være med at løbe når du ikke er helt på toppen? 

I dag måtte jeg give efter.. Kroppen var dog ikke helt klar på udfordringen. Mine lunger kunne ikke indeholde ret meget luft, pulsen dunkede afsted i højt gear trods det lave tempo, muskler og led smertede som om jeg var igang med en marathon.... Og alligevel følte jeg det som var jeg i himlen - for pokker hvor jeg trængte til at føle blodet bruse og nyde den friske luft. 

Stormen den anden dag havde sat sine spor på landskabet - ærgerligt at jeg ikke havde min tlf med til at tage lidt billeder... Jeg zigzaggede mellem nedfaldne grene, energien var ikke til at hoppe over noget som helst ;-). Det korte stykke jeg løb på cykelsti ved landevejen blev med høje knæløft, for der lå nedfaldne blade i tykke driver - ret hyggeligt. I skoven havde flere træer overgivet sig til deres skæbne i vinden og lagt sig, så det blev til mere zigzag - men jeg kunne da komme igennem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar