søndag den 4. november 2012

Skøn løbetur i Dyrehaven

Denne søndag var afsat til at male kollegieværelse i Lyngby og få ordnet nogle af de mange småting som nu skal ordnes når man har en søn som flytter. Men, men jeg kunne naturligvis ikke befinde mig så tæt på dyrehaven uden at løbetøjet var smuglet med og min store søn blev lokket på løbetur med sin mor, mens malingen tørrede og vi alligevel ikke kunne komme videre

Vi fandt nok ikke den nærmeste vej til Dyrehaven fra DTU, men vi fandt da derind. Der var en del mennesker og rigtig mange dyr, som nærmest ikke ænsede alle de mennesker som gik forbi - godt jeg ikke havde fået mobilen i lommen, for så var sønnen drevet til vanvid af mine foto-stop undervejs. 

Vi fik løbet en dejlig rundtur. Da først Dyrehaven var fundet kunne jeg da finde rundt pga. de mange Eremitageløb jeg har løbet - så det var ikke noget problem. Men kondien og knæet er ikke til de lange ture endnu desværre, så vi nøjedes med godt 8 km i alt. 

Benene er også en smule mærkede af at jeg nu er startet spinning igen, hold da op det har været hårdt at starte op... Men jeg synes nu også det er skønt igen at mærke kroppen arbejde så sveden driver...  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar