mandag den 15. august 2011

Tilbage igen i hverdagslivet

Min familie og min søster med familie på en bjergtop i Østrig
Der er sket en masse ting siden sidste blog - som så mange andre har vi været på en absolut skøn sommerferie, men vi er også blevet eksproprieret af vores hus og flyttet. Så tiden er bare fløjet afsted uden overskud til besøg i blogland. Nu er tingene dog ved at falde på plads, så jeg igen har tid og overskud til at skrive og læse blogs - det har jeg nemlig savnet.

Travlheden er naturligvis også gået ud over mit løb, som har været ret sporadisk. Derudover har jeg "sagt farvel" til Kjetil som træner - jeg kunne jo pludselig se at tiden ikke var til seriøs træning. Der har været enkelte uger uden løb, og jeg er absolut ikke i marathon form - men lidt har jeg da fået løbet og nu er tiden og lysten igen til løb, dejligt :-). 

De næste blogs kommer ikke til at handle så meget om løb. Det bliver lidt om min helt subjektive oplevelse af at blive eksproprieret - om flytning og så lidt ferieoplevelser, så hvis I kun gæster bloggen for at læse om løb - så er i hermed advaret.

3 kommentarer:

  1. Eksproprieret - blive man så bare lige smidt ud af sit hus og må leve på gaden? Det lyder ærlig talt ikke særlig morsomt og det er synd for jer at I har skullet igennem sådan en tur. Jeg kan ærlig talt godt forstå at du ikke har haft overskud til at løbe særlig meget!!
    Men skriv bare løs - der er jo andet i livet end løb og vi skal nok kommentere herindefra alligevel :-)

    SvarSlet
  2. Undrede mig da også lidt over dit lange fravær. Det lyder da helt hen og ud i skoven med ekspropriation; og det lyder ikke særlig sjovt eller hyggeskabende, sådan midt i den danske sommer.
    Ser frem til at høre lidt om det. Og om alt det andet. Livet af andet end løb...;-)

    SvarSlet
  3. Godt at have dig tilbage, jeg ser frem til, at læse om ekspropriationen. Vidste I det kom?

    SvarSlet